OFTE STILTE SPØRMÅL

Vil jeg kunne spore bestillingen min?

Bestillingen din vil alltid kunne spores. Det eneste unntaket er for bestillinger som leveres som brevpost.

Får jeg sporingsinformasjon? Hvor finner jeg den?

Når bestillingen sendes, sender vi ut en leveringsbekreftelse på e-post som inneholder leveringsmåte, antatt leveringsdato og annen sporingsinformasjon (hvis dette er tilgjengelig).
Du kan også gå til din bestillingshistorie for å finne sporingsinformasjon.

Hvilke transportører bruker dere?

Det avhenger av hvilken leveringstid du velger. Vi velger transportør til bestillingen din ut fra en rekke faktorer, f.eks. hvilke produkter som er kjøpt, leveringsadresse, størrelse/vekt på bestillingen.

Kan jeg endre filteravtale daton for levering?
ja det kan du! Du kan kontakte oss med avtalenr og hvem dato du ønsker at filteret skal bli levert på. Så skal vi korrigere daton.
Hva er filteravtale?

Filteravtale = påminnelse om filterbytte!

Dette er en måte og kunne varsle deg når du skal bytte filter. 
Du for en mail med faktura 1-2-4 ganger i året. Du betaler denne, og filteret blir levert hos deg.

Enkelt og greit!

Når vil bestillingen min bli levert?

Vanligvis foregår alle leveranser innenfor normal arbeidstid fra mandag til fredag. Det kan selvfølgelig oppstå dårlig vær eller forsinkelser hos transportøren, men hvis bestillingen din ikke kommer til rett tid, har du ikke grunn til å være fornøyd, og det har ikke vi heller. Kontakt oss, og vi vil løse problemet!

Ikke mottatt ordrebekreftelse

Hvis du har gjort en bestilling og ikke straks mottar en ordrebekreftelse, kan det være lurt å sjekke søppelpost og/eller undersøke om du oppga riktig mailadresse ved bestilling.

Finner du fortsatt ikke din ordrebekreftelse, er det bare å ta kontakt med oss på epost.

La inn feil adresse eller e-post i bestillingen

Dersom du  har oppgitt feil leveringsadresse, e-post eller telefon da du la inn din bestillingen så ta kontakt så fort som mulig på epost

Er filteravtalen bindende?
Nei. Du kan selv gå inn på «Min Side» velge Filteravtale. Der kan du pause, avslutte og starte avtalen din når som helst. Du får faktura når neste filter levering skjer.
Hvordan betalings løsning har filterhjem?

Betal med kort, kredittkort, faktura eller VIPPS igjennom vår partner Worldline betalingsløsning. Worldline , en av nordens største betalingspartnere! Les mer om de her.

ANDRE SPØRSMÅL

Kontakt oss her

Kom i kontakt