OFTE STILTE SPØRMÅL
Bestillingen din vil alltid kunne spores. Det eneste unntaket er for bestillinger som leveres som brevpost.
Når bestillingen sendes, sender vi ut en leveringsbekreftelse på e-post som inneholder leveringsmåte, antatt leveringsdato og annen sporingsinformasjon (hvis dette er tilgjengelig).
Du kan også gå til din bestillingshistorie for å finne sporingsinformasjon.
Det avhenger av hvilken leveringstid du velger. Vi velger transportør til bestillingen din ut fra en rekke faktorer, f.eks. hvilke produkter som er kjøpt, leveringsadresse, størrelse/vekt på bestillingen.
Filteravtale = påminnelse om filterbytte!
Dette er en måte og kunne varsle deg når du skal bytte filter.
Du for en mail med faktura 1-2-4 ganger i året. Du betaler denne, og filteret blir levert hos deg.
Enkelt og greit!
Vanligvis foregår alle leveranser innenfor normal arbeidstid fra mandag til fredag. Det kan selvfølgelig oppstå dårlig vær eller forsinkelser hos transportøren, men hvis bestillingen din ikke kommer til rett tid, har du ikke grunn til å være fornøyd, og det har ikke vi heller. Kontakt oss, og vi vil løse problemet!
Hvis du har gjort en bestilling og ikke straks mottar en ordrebekreftelse, kan det være lurt å sjekke søppelpost og/eller undersøke om du oppga riktig mailadresse ved bestilling.
Finner du fortsatt ikke din ordrebekreftelse, er det bare å ta kontakt med oss på epost.
Dersom du har oppgitt feil leveringsadresse, e-post eller telefon da du la inn din bestillingen så ta kontakt så fort som mulig på epost
Betal med kort, kredittkort, faktura eller VIPPS igjennom vår partner Worldline betalingsløsning. Worldline , en av nordens største betalingspartnere! Les mer om de her.